Thursday, October 21, 2004

毒癮

無話可說......

我真的無藥可救

很討厭

2 Comments:

At 10/21/2004 12:17 PM, Anonymous Anonymous said...

唔....雖然唔知妳覺得什麼方面無藥可救...
但未至最後千萬唔好咁覺得呀~!!
..唔...講個故仔妳聽...

從前有個心理醫生,他去監獄找了一個死刑犯做臨床測試.
醫生對囚犯講:"你予其受千刀萬割的死刑,倒不如我讓妳死得舒服些la..".囚犯答應了..
於是,醫生對死囚講解將對佢用的方法--"你會被插入喉管,將血慢慢放出...之後你會慢慢昏迷至死.."
而用刑當日..醫生只是為他插入喉管及糢眼,但並未放血..而是個旁放了一個滴水的裝置...
水滴聲一下一下的傳入死囚的腦裏...他慢慢就想著"..好累呀...我就死...".之後死囚的生体就慢慢冰冷疆硬...死去..

我們的心..諗法, 不僅可以影響我地的行為...往往會影響到我地自以為改變不了的事情...影響事件的發展..
所以唔到最後最後...及盡了最大最大的努力之前, 千萬唔好覺得無藥可救..

真.烈士

 
At 10/21/2004 11:17 PM, Blogger Hoiman said...

真‧烈士:
謝謝你......
但......你去了哪裏呢?不要躲起來啊......

 

Post a Comment

<< Home