Tuesday, February 08, 2005

Make a Balance

「嘩哈哈哈.......」

今天不知怎的, 在office時時刻刻都在開懷地大笑, 這邊阿Roy在投訴, 那邊阿Bob說我hyper-active。可能這是自我鼓勵的一種表現吧? 又或許是昨天自閉得太厲害了, 以致一時間情緖都失控......哈哈......

其實我很討厭自己時down時high的......
好像隔天就是「唔方便既日子」般, 情緖上落不定, EQ近乎零。
最怕自己的行為影響身邊的人, 所以大多數我會自閉一下, 鑽出來後, 又是另一番新景象......

對我來說, "Balance"是一樣終身追求的東西。不奢求變回以前的自己, 只希望自己每天都可朝著「身心平衡」這方向邁一小步。

要學的東西越來越多, 要克服的, 更多。

------------------------------------------------------------------------------------------------
猴年最後一天了, 雞年來啦, 新年第一個願望......希望好像咯咯雞那樣, 早睡早起啦!
------------------------------------------------------------------------------------------------


《給你們的說話》

Lin:
真係好開心你見工得o左! 戥你開心呀/ 俾心機
Win: ok啦, 圓形心形乜都得 / 你13號得唔得 / 我同阿Lin都話得
旗: 希望你快d好番 / 謝謝你的蚊香, 發覺你越來越細心 /
輝: 工作小心 / 開心點 / 俾心機捱埋呢幾個月 / 珍惜你身邊的人
Leslie: 入伙快樂 / 俾心機搞間屋呀 / 悶就打俾我啦
阿火: 希望你前路清晰 / 唔好飲咖啡 / 小心身體
tat tat: 咪晒命啦 / 好好對人 / 你好麻煩 / 好自為之呀
阿Ray: 下次再來過! Never give up!
Betsy: Enjoy what u are doing now / 幾時約出來玩呀
阿bi: 返新工開唔開心呀
小茵: 你d洋水仙好鬼靚呀! / 好羨慕你在Leeds既生活呢
阿Bob: 唔好氣餒呀 / 要感動人就要耐性呢!
Wing, Hidi: 你兩個好似失蹤咁喎...自從...... / 反省下好喎
世肥: 唔好send rats相俾我......
唔開心既你: 咪鬼唔開心啦, 有時咁執著為乜o者 / 好無謂 / 退一步睇下, 天空好大o架/

(排名不分先後)

4 Comments:

At 2/08/2005 2:47 AM, Anonymous Anonymous said...

Happy Chinese New Year!
How was u before u have changed? New Year will have new stuffs!
B.

 
At 2/09/2005 5:49 AM, Blogger you duno who said...

嘩多謝你!!
我都祝你開開心心,
返工唔忙有錢收,
放工狂玩好意頭!! (aiya!都唔知自己"up"乜!!)
anyway,happy new year! :3

 
At 2/10/2005 5:38 PM, Anonymous Anonymous said...

嘻嘻..
工作的環境變得輕鬆了...因為你的笑聲 ^_^
身邊的人隨著你而高歌...因為你「嘩哈的笑,呱呱的叫」^0^

喎!咯咯雞..恭喜發財!

kee

 
At 2/11/2005 7:08 PM, Anonymous Anonymous said...

返工唔忙有錢收,
放工狂玩好意頭!! (aiya!都唔知自己"up"乜!!)
haha....so cute is ur wordings!
B.

 

Post a Comment

<< Home