Saturday, May 06, 2006

Get a Bun of Peace!

Grasp as many buns as you can!

今年的搶包山比賽很熱鬧, 吸引萬多人湧到長洲。令我想起我的Honor project, 長洲太平清醮 (包山節) 就是我所介紹的香港9大節日中其中一個。 CD內的9個games, 寫Lingo最令我痛不欲生(我最怕programming), 不過記憶中搶包山已是最容易寫的一個game, 玩家只是狂按space bar, 令主角要30秒內吃最多的包, 難度不高。記得畫scene時很開心, 因為我覺得那些竹棚牌坊五顏六色的, 很有傳統色彩, 只是畫3座包山時因太多包而令電腦常差點hang機, 哈哈..... 不過一天就畫完了, 所以graphic頗粗糙呢 :p

那3個月住hall、 很有規律地日日由朝做到晚的恐佈情境, 想起都可怕, 不過現在有點懷緬呢! 幸好有阿Lin日日做我戰友! 我們8時多起床, 吃過早餐, 便背對背的獨自開工; 到約1時便到common room吃最多半小時lunch, 再入房作戰。有時我會在下午到聯校運動場跑8個圈, 然後回hall洗澡, 吃個簡單晚飯再作戰至零晨1時, 傾一會電話便睡覺。除了星期天返教會relax relax, 每天生活也是如此自閉! 沒有玩樂, 沒有回家, 沒有離開BU半步, ICQ也不開, 一個星期才見一次男友, 飯也不敢吃得久, 每天十多小時對著mon不停做, 緊張到常常肚瀉, 壓力大得常常哭......。 相信每個DGC同學仔也為自己的hon proj而哭過 (DGCers, 是嗎?), 因為實在太辛苦了。 很多同學都在final presentation時忍不住哭, 真的令人心痛! 不過這真的一個寶貴經歷, 相信以後很難再有這種機會了, 因為很難再有這種傻勁的了...... 真的不明白一個對programming一竅不通的我, 如何可以在一個半月內完成一隻有9個games的互動CD-ROM! 簡直是神蹟! 現在叫我寫, 睬你都傻......


祝各位平平安安, 不論身或心。


送個平安包給大家~~




---------------------------------------------------------------------

《沙律時間》
一款兩味沙律

夏天, 又是我至愛的沙律旺季~ 今天弄了一款兩味(一咸一甜) 的沙律, yummy! 今天吃掉了6大碗!

材料(1人份):

雞肉3oz + 生菜1/4個 + 青瓜1/4條 + 芝士1片 + 蘋果1小個 + 杏仁碎適量

沙律汁
鮮甜版 ─ 原味乳酪 + 蜜糖
惹味版 ─ 原味乳酪 + 蜜糖 + 咖哩粉 + 荳蔻粉 + 鹽 + 紅椒粉 + 黑椒粉


做法: 全部攪勻食得!

10 Comments:

At 5/06/2006 11:07 AM, Blogger Rai said...

嘩,一係唔食野,一係就食咁多~~勁~~

 
At 5/06/2006 9:22 PM, Blogger Hoiman said...

要趁新鮮吃嘛......沒法啦,得我一個食; 況且對於沙律狂熱的我, 不是很多, 哈

 
At 5/07/2006 9:15 PM, Anonymous Anonymous said...

唔...我諗可能我都有喊過...辛苦到喊!(尤其係冇"訓"7日7夜後再發現口腔裡長了尤如"七星伴月"般的"飛滋"...(有d嘔心,不過真係好記得o個種痛!)不過,都好值得回味o個段大家深宵o係lab/main po發花"din"日子o既,而最起碼,今時今日我一定做唔到當日做的o野!(esp. no sleep 'n those bloody lingo language!!!) haha!
btw, 你整o個幾座包山真係幾似bor! :3

小茵

 
At 5/07/2006 9:30 PM, Blogger Hoiman said...

小茵,

生飛滋好慘ga~ 嘩, 你無訓7日7夜咁勁? 我o個排就無試過通頂, 係final presentation前一晚瞓得好少, 其餘日子keep住都有7個鐘一日, 幾鬼規律, haha...
記得你o個陣都成日捕o向個lab度 :) 仲記得我地hall搞糖水會, 我地中途鼠入去, 食完就閃, 好搞笑~

 
At 5/07/2006 10:37 PM, Anonymous Anonymous said...

好回味你的甜品呢,連月餅都可做到,不如你開COOKING COURSE,咁好快可以籌夠錢去番邦讀書了!!!!

你加油,唔好灰心呀,God will make a way!

 
At 5/07/2006 11:43 PM, Blogger Hoiman said...

wow Oli,
好開心你留言:)
我其實好無料啦, 開乜鬼班o丫! 只係平時得閒玩下,當朋友們係白老鼠(你係其中之一..haha)

我都知神會一步一步guide住我既, 不過有時會好迷惘, 所以你得閒諗起我記得幫我祈下禱噃:)

 
At 5/08/2006 12:11 AM, Anonymous Anonymous said...

你好勁,雖然 Lingo 比 Actionscript 好寫一點,但要在圖晝中「作法」,真係會減壽的。

 
At 5/08/2006 2:00 PM, Anonymous Anonymous said...

haha, yes, 我地係親密戰友 ^^
做hon pro既日子係我最引以為傲既~ 我諗我依家好難再好似嗰時咁博,咁捱得!
Lin

 
At 5/09/2006 6:21 PM, Blogger Hoiman said...

Ginny,
Lingo我宜家一都唔記得lu...4年無用過!~~haha

Candice,
哈哈,我都記得你有排都成日匿在animation lab中....乜打排球咁喪:P 無俾阿henry「哦」咩? HAHAHA....突然好掛住henry, 唔知佢宜家仲有無打網球呢hoho

Lin,
多得你陪我日日咁過咋, 唔係我o向屋企一定無心機做!

 
At 5/10/2006 1:07 AM, Blogger you duno who said...

oh yeah my dear candice!我o地一齊打過排球呢!(仲好似搵晒d傘做個"排球網",仲有..."o黎o黎o黎!!!我~~~好~~~精~~~~神~~!!!o丫嘛!)真係好crazy! but i'm still missing it! hahaha!!!

小茵呀我係:>

 

Post a Comment

<< Home