Thursday, December 22, 2005

又失眠!!!! >_<

打了整個早上的diary....不小心delete了....又要打過!!!!=======================================================

又失眠...只睡了兩個多小時....不知何解...

今晨3a.m.上床睡, 耐心的等候睡著的那一刻, 足足等了3小時!!!
到了6時, 天已很亮, 按奈不住要沖杯奶喝, 刷牙後又回到床上......約6時半便矇矇矓矓的睡著了。但8時多又醒了, 再睡, 再醒, 9時多, 已不能再睡了......

身體累得發慌, 天黑黑的, 可是卻眼光光.......救命呀!

其實這個月以來也難以入睡, 又睡得不好, 可能因為讀書、經濟和健康的問題引起壓力, 又可能是因為快要搬屋吧? 實在很苦惱如何可以用兩天把一整屋的東西pack好, 又要在一天內搬走, 又要想辦法把這裡打回原形交吉.......煩死了! 27號, 一個我很喜愛的數字, 在這個月成為壓力來源的大魔頭! 唉, 很想吃安眠藥......

======================================================
很多事想記:

1. freelance
接回上回推掉了的freelance, 7折友情價, 重新摸索很久沒用的Illustrator......這星期每天都在對著電腦和standby, 又開了兩晚夜。原本要一星期後output, 最後延遲到新年前才output......希望到時一切也順利吧。其他數份freelances, 還未有錢收......那邊廂卻發現我部機老了, 只開兩個applications也想hang想hang......難道......-_-

2. 走在銅鑼灣大街上
上星期六的WTO暴動事件, 令我可以大搖大擺的在銅鑼灣清爽寛濶的馬路上慢步, 只有SOGO和一兩間商鋪開門, 農曆新年也沒這麼靜呢!

3. 聖誕禮物
XMAS Gingerbread Man
今年是派得最多聖誕禮物的一年, 有廿多份呢......就是聖誕薑餅人仔了! 每個都度身訂造、有名字的呢! 這就是之前阿Lin托我示範的曲奇了, 是青協聖誕特輯中的《聖誕薑餅DIY》呢。
經她大力宣傳後, 這10版網頁榮升click rate最高的第二位! (第一位當然是青協的首頁啦!)

雖然花了2個full days製作和包裝, 但當看到收禮人開心的樣子, 什麼疲累也忘了! :)

4. 兼職派禮物
這星期發現自己活像一個聖誕老婆婆兼職派禮物! 透過很多飯局, 見了很多朋友 /舊同學 /舊同事:
上星期日陪烈士買聖誕禮物, 看過靚歌靚景靚剪接有意思的《如果.愛》, 吃過早了一星期的「聖誕大餐」, 交換精心預備的禮物, 很開心!

星期二約了河馬高在apm吃晚飯、送薑餅人仔; 陪他買聖誕咭冧女友, 戥他開心!

原本上星期五晚帶著十多個薑餅人仔回舊公司, 怎知碰門釘, 又帶回家。昨天再帶回去, 並和他們到金滿庭食lunch, 很開心! 發現一個新designer是師弟呢 (xm永遠有至少2個dgcers坐鎮!)! 還有得知他們今天會有xmas lunch, 2月又全公司會去泰國 / 台灣 /韓國旅行......包機票、住宿、annual dinner......嘩! 為何我在時乜都無? 記得買手信給我啊......-_-

昨晚約了DGC同學仔打邊爐, 送多兩個薑餅人仔走~ (詳情見下)

今晚做冬, 又會帶一群薑餅人仔回火炭......如此只剩下3個人仔在家呢~~


5. 剪髮, 打邊爐
DGC's night
下午到一間樓上salon剪髮, 咁大個女第一次在salon做color! 以往也是自己在家染的 (髮型師阿Lui曾讚過染得好, 問我去哪裏染呢!)。
不打緊, 一年才光顧一、兩次salon, 不妨花點錢剪去千絲煩惱......全程3個半鐘, 我也不停分別和師傅或stylist傾偈。話題包羅萬有, 包括大坑有乜玩、銅鑼灣有乜好、哪間pizza好味、細佬做邊行、細個玩乜、公展會演變、香港的design, 無印的image......講到口水都乾, 還飲了3杯茶......

師傅笑我的頭髮太多, 個個髮型師見到都不想剪......幸好昨天只有2個客, 所以他可以耐心剪, 最後花了一小時才能把我又厚又重的頭髮剪薄呢......我又變回碎瀏海了......不過頭真的輕了很多呢:)

昨日原本DGC gathering, 只有7-8個會出席, 但結果只有4個圍著爐頭......其他的要OT......飯後已11時, 到win家歇一歇。大mann調了一杯drink給我們, vorka + ginger beer, 在香氛伴著的環境下享用, 特別寫意呢!

回到家已零晨1時多, 失眠的惡夢就開始了.......

(很首尾呼應吧? haha)

5 Comments:

At 12/23/2005 12:51 AM, Blogger Rai said...

我個髮型師都話我d頭髮又多又硬,不過男人老狗多頭髮好過無頭髮啦,right?

 
At 12/23/2005 10:03 AM, Blogger Kosby @UK said...

我都想黎架
唉~ 人地年尾收爐
我個爐就"含含聲"
成個week都零晨點幾先收工

 
At 12/23/2005 12:38 PM, Anonymous Anonymous said...

我同你撈勻些便好了,我日睡十個鐘都會在巴士睡覺,日日都好眼瞓,無精神,打瞌睡,可以用隨時入睡來形容。我都很困擾。

 
At 12/23/2005 8:55 PM, Blogger Hoiman said...

Ray,
haha, 好少聽男仔講自己多頭髮, 個個都擔心自己甩頭髮......你唔駛擔心啦! :)

Kosby,
好慘呀你...你做還做,唔好做壞身體呀! 做呢行通常都係聖誕新年最忙...頂住呀!! 遲d我地又搞過「大型d」既gathering la :)

Ginny,
我同你真係溝勻d就好喇 我個人好「醒瞓」, 除非我真係3日無瞓 + 有人借個膊頭俾我, 否則我一個人係唔會o向車上瞓著......我呢排無乜想瞓覺既感覺, 真係好驚, 可能老喇!

 
At 12/23/2005 9:37 PM, Anonymous Anonymous said...

Ha!我o個日如果唔係去阿姨屋企"做冬"呢,我諗我都會係其中一個坐o係爐邊lor,哈哈!
唔好意思...
我都好想食你整o既ginger bread呀!may I?!
我係小茵,BTW,Happy Christmas!

 

Post a Comment

<< Home