Sunday, May 07, 2006

Got the offer, but...

I've got an unconditional place from Goldsmiths... again
Ridiculously, what I feel is "depressed"...
Exactly the same as what I experienced 2 years ago...
Got the offer, but no fund...
I feel sad as I am going to decline it again...
(I think they will blacklist me afterwards...)

How could I afford 11,900 pounds (171,529.84 HKD) , just for the course fee only? What a rip-off for international students! So crazy!! I can't imagine how large is the sum after including air ticket, accommodation, traffic, food, books, necesities...etc

at least 300K is needed...
time to wake up from my dream...

10 Comments:

At 5/07/2006 7:27 PM, Anonymous Anonymous said...

let's lift this up to Jesus together.
(detail sent)

 
At 5/07/2006 9:45 PM, Anonymous Anonymous said...

其實又唔需要咁費o既,信我!
因為有好多地方可以省,所以呢祝福你可以把握"金史密斯"這個機會!!!

又係我小茵

 
At 5/07/2006 11:39 PM, Blogger Hoiman said...

唔係喎小茵, 學費都17萬, 好甘wor...好唔捨得wor...加上佢o向london, 我怕就算我去到, 我都會自閉唔敢用錢:p

死人"金史密斯"用成4個月先有回音, 但佢只俾2個weeks我考慮, 好鬼衰! 同埋佢學費係至貴, UAL都無咁貴...

 
At 5/07/2006 11:59 PM, Blogger Rai said...

唯有睇下法蘭西多士點啦~~

 
At 5/08/2006 11:36 AM, Anonymous Anonymous said...

值得分享的文章
http://www.cw.com.tw/article/relative/relative_article.jsp?AID=2032

 
At 5/08/2006 4:40 PM, Blogger Hoiman said...

haha, thanks, 虎地浪人(interesting name!)
其實我又唔係好介意, 我又唔會修飾過至打出來(所以得罪人多)。放得上網既,預o左俾人睇~~ 只要唔係中傷人就ok。o向呢度無大話、亦無虛假, 你見到1就1, 這就是我。我連呢個blog既url都send埋俾我報既學校睇, 所以我講"金史密斯"壞話,佢如果係要知都一定知:p

 
At 5/09/2006 12:41 PM, Anonymous Anonymous said...

too expensive wor!! >_<

 
At 5/10/2006 1:02 AM, Blogger you duno who said...

又係我呀!:3 唔...查實"金史密斯"自己有冇d專俾佢o地學生的scholarship/bursary etc. funding scheme呢?可以問問bor!
其實呢你可以o係o個邊做pt job(雖則你可能唔想咁做)不過據我所知如果你出去租屋住的話pt job的$$都夠你交租o架喇,係可能少d機會去搭火車周圍玩lo!(因為真係幾貴,even你有student travel card!!)但唔好忘記仲有coach(kind of旅遊巴物體&mega bus bor<--1磅城巴可以由london去到edinburgh o個d呢!)所以除o左d無可avoid的"大數expanses"之外,呢d又或者係生活其他所須雜項(<--emm...可以好多!!)都係有辦法save到o既!又之不過,我記得你個course係studio based,所以呢我估可能就會有多少少o既learning expanses喇(你知啦,present都有d可能要用foam board呀,card board等等東西嘛!as far as i know呢,你學校一定會有呢d東西賣,不過可能會比hk搵到o既貴好多喇...而city ctr那些art supply shop就...oh well,我只係window shop都覺得幾貴,不過行得好開心,所以呢...好好想想又或者call我等我詳細話你知d物價大約會係點啦!Hope they're useful to you!and.... Fingercross!!!

 
At 5/10/2006 11:22 AM, Blogger Hoiman said...

唔該你小茵~~!
查實我已經o向報"金史密斯"時applied埋佢過佢既scholarship, 不過拎到都只得1000磅ja~~ 佢封confirmation letter又無提 -_- 好麻煩! 等我問問佢先....
我諗我會問佢可唔可以遲d覆佢, 俾時間我考慮下都好嘛!!!
um...宜家英磅超貴, 1:14.4601 !!

話時話, 同唔到你食tea喇...如果你平日經quarry bay話我知呀~~~一齊食lunch :)

 
At 5/10/2006 10:20 PM, Anonymous Anonymous said...

又係我呀!ha!原來你已經applied o左喇?
emm...係啦咁你叫佢俾多2個星期你考慮o下先啦!話時話,d GBP呢排又升番,雖然我近日搵番d"唔見o左"的英鎊,不過我最大amount個d用剩的錢已經o係匯率最低的時候放晒...哎!!
好丫,我宜家得閒o架,haha!
你得閒搵我lunch打電話俾我仲好啦!ha!因為你實比我忙!

小茵

 

Post a Comment

<< Home