Tuesday, November 30, 2004

我變大坑妹了



嘩!!!! 很久很久也沒嘗過如此的興奮!!!! 很想大叫~~~~~ 開心得很想告訴所有人!!!

一切也來得十分突然......
昨天接到地產公司的電話, 說大坑有個唐二樓開價4千全包, 便立即約了今天lunch time去睇樓。噢, 一入到該單位, 我便預計到自己將會住在這裡了! 面積不大, 約300尺, studio type, 勝在有廚房! 包冷氣機、電熱水爐及石油氣爐; 木地板, 牆身剛上了油漆 , 裝修比上一次看的那單位好得多!!! 商議後, 最後3千8成交~~~~經上次教訓, 我行動十分迅速, 在睇樓5小時後便提早下班去提款交訂金!!! 4日後會簽約拿keys, 隨時可以搬進去了!

似乎很衝動.......但又覺得要爽快行事! 巧合地, 我下個星期會放一個星期假, 讓我可以專心全時間搬屋, 簡直是perfect timing!! 塞翁失馬, 焉知非福呢! 多謝神安排一個新家給我, 又給我合適的時間去預備! hehehe~~~~ :D

一交完訂, 吃過晚飯, 便急不及待到IKEA看傢具, 獨個兒一邊逛, 一邊想像自己的新家, 一邊咪咪咀笑......很怕旁人發現以為我是傻婆呢! 一路上回家也很想手舞足蹈......哎吔, 開心死我了!!

如果一個人的開心程度有10級, 我現在有9級呢!!! 唯一1級是擔心爸爸的感受, 畢竟女兒獨個搬出去一個人住總會有些不捨。不過我已答應他每個星期會找一晚回家吃飯, 我相信搬走後我與他們的關係比起現在會有大躍進, 因為我已差不多一年沒回家吃飯了......恐佈吧?

接著下來會很忙碌, 很多的東西要預備及購買......現在基本元素要一張床、一個書櫃和一個衣櫃呢! 看來要把我的節儉計劃升級了......我要做一個節儉的大坑妹!

------------------------------------------------------------------------------------------------
很多人都問我大坑在哪裏, 我只懂答在中央圖書館後方......大家可參照上圖及下列步行時間以估計其位置!

估計步行時間:
利園(office): 約15分鐘
中央圖書館: 約5分鐘
維園: 約10-15分鐘
SOGO: 約18分鐘
Citysuper: 約15-18分鐘

*** 各方好友若有任何棄置或多餘的傢俬電器, 歡迎慷慨捐贈 ***

3 Comments:

At 11/30/2004 12:20 PM, Blogger Kosby @UK said...

節儉的大"慳"妹
食字 ><

 
At 11/30/2004 2:54 PM, Anonymous Anonymous said...

我都好登你開心.
成年無返過屋企食....唔.
咁你搬左出黎之後, 真係對大家都會好.
一切都會如你所想, 一直興奮呢.~
win

 
At 12/01/2004 1:20 AM, Blogger Hoiman said...

hehe...多謝阿bi同win既祝福:D
阿bi, 好一句"大慳妹"!!! 咁我咪即係"Double-hang Mui"? hahaha
win, 我地一齊搞靚靚屋企啦,hehe...好鬼開心tim!

 

Post a Comment

<< Home