Tuesday, May 16, 2006

Mother's Day



昨天返教會有姊妹分享,並邀請大家唱 《世上只有》。
我一個字也唱不出,全首歌中只企圖壓著泣聲、令扭曲的哭臉放鬆......

錯過了, 但仍很想唱一次給媽咪聽, 於是由沙田趕往薄扶林探望她。
手執著永不枯萎的紙花, 望著她憔悴的笑臉親口唱一次 《世上只有》。

望著你講 也許更易 濃於水的三個字
從我降世 一開始 到永遠 不休止
你亦是我支柱 動力和意義

*You make me cry, make me smile,
 Make me feel the love is true
 謝謝你的關顧 與及無償的愛護
 年月漫漫 多艱苦 你也永遠優先擔心我喜惡
 唯恐我並未得到 最貼身保護
 (從不會立下私心 怕會給辜負)
 Oh I love you!*

但是我知 你都有夢 仍將一生給我用
全個世界 幾多種 愛與愛 在互動
也未及這種愛 能完全獻奉
Repeat*

Yes I do, I always do


媽咪,
我很掛念你的擁抱......
很掛念那些與您孖舖、每晚都聽著貓王cassette帶入睡的日子......
Love me tender, love me sweet...never let me go.

5 Comments:

At 5/16/2006 9:58 PM, Blogger Rai said...

可以想像到你的媽媽一定是個好媽媽~請好好記著這些快樂的回憶,不要忘記,也不要為這些快樂的回憶哭了。

 
At 5/16/2006 11:25 PM, Blogger Hoiman said...

哈, 你怎想像到? 其實我媽咪都唔係一個好稱職既媽咪來呢! 宜家諗番起, 都唔知好嬲定好笑:p

首先就係佢成日唔煮飯我食啦! 記得有次我問佢做乜唔煮飯,佢鬧到我傻! 所以我小學時日日約同學食完麥記先返學,放假就自己煮公仔麵撈五香肉丁; 到了中三, 我放學要買餸煮飯,仲整埋lunchbox俾佢帶返公司!

佢又偏心我阿哥啦! 明明係阿哥做錯事, 佢會話最衰都係我,仲有阿哥o向屋企我先有餐飯食:p

又唔關心我啦,佢成日行街睇戲,又留低我一個自己去旅行; 我升中揀學校時佢理都唔理, 我仲記得交form o個朝早, 我一路燙衫, 一路打電話話佢我知我既第一志願! 佢唔多理我, 但我拍拖佢又呻醋黑面, 唔俾我去街!

又唔肯俾錢我洗啦, 話我做乜唔問老豆攞, 那邊廂老豆又唔肯俾, 叫我問媽咪攞, 所以我細細個就「好窮好慳」, 哈哈......

雖然佢唔係好稱職, 但我都好愛佢,因為我了解佢性格; 我知佢其實都錫我既, 邊有媽咪唔錫自己仔女o丫! 人越大就越發覺自己同佢好似......好需要人錫、鐘意自由享受、任性同埋情緒飄忽.....所以我諗我都唔係一個好媽咪:p

講o左好多媽咪壞話tim! 媽咪, 唔好鬧我呀~~

其實我同媽咪既關係真係好奇妙, 經歷了很多, 有機會再分享下~~

 
At 5/17/2006 6:01 PM, Anonymous Anonymous said...

tiff~

世上只有媽媽好! 希望你下次想起快樂o既回憶係笑o架啦!! 就算喊也是開心的眼淚~ 開心d! 笑多d!! 你媽媽會知道你想念她的! :)

好耐冇見啦! 好掛住你呀! 最近忙什麼呢?
我有睇你個blog o架~ 加油!! o^v^o

 
At 5/18/2006 11:16 AM, Blogger Hoiman said...

3菇ki,

係呀好耐無見喇, 幾時又搞包癡gathering呀?

我呢排好少買麵包食, 但都會偶然去supersandwiches食三文治~~ :)因為我工司下面有間。
近期鍾意o左citysuper既wrap/tortilla呀! grill完好好味:) 宜家個個sunday都買來做lunch~ 不過只限於沙田o個間,因為其餘2間citysuper貴$10!! 好誇張!

 
At 5/23/2006 9:59 AM, Anonymous Anonymous said...

>_<....
B.

 

Post a Comment

<< Home