Monday, May 16, 2005

Influential

今天做了一個DISC Profile (Dominance, Influence, Steadiness, Compliance)的性格分析, 發現自己是I型的人, 了解自己多一點。

I型的個性:
主動、富競爭性、有彈性、好奇心大、熱衷於新事物即興沒耐性3分鐘熱度多鬼主意、交遊廣闊、熱情......

I型的通常行為:
討人喜歡、直截了當、實話實說、獨立、熱心、多話題、喜歡討論爭辯善忘沒記性、善變......

I型的需求:
討論和爭辯、重視環境及說話的空間、討厭重覆的工作、追求競爭性人際關係、喜歡獨立做事

I型在壓力下的表現:
保守、不成熟、情緒化、好爭論、拒絶守規矩、反叛挑戰......



一般都能反映我性格行為的特點......特別是我用紅色highlight的。
對「善忘沒記性」很有同感!
隔幾天便一次的被人埋怨我善忘......很苦! 我會嘗試努力記住的了......


**********************************************
家中的心心草越來越不對勁了
昨天特地買了一支黃色的「復活水」, 插在泥土裏。
但似乎......它毫無起色......想必命不久矣......
它的日漸枯萎, 像在意味著什麼......


掛念, 但又害怕

6 Comments:

At 5/16/2005 2:20 AM, Anonymous Anonymous said...

EE 可能我也是I型wo,呵呵
好耐好耐無見過你la,十分掛念
係我心目中,你forever 係o個個靚靚友善headperfect 同「隔離組組長」,:p
唔知幾時有機會再見你呢??

 
At 5/16/2005 2:22 AM, Anonymous Anonymous said...

OH打錯了
是prefect 吧:p

 
At 5/16/2005 3:52 AM, Anonymous Anonymous said...

「善忘沒記性」...它很熟識、親切,好像是我的伙伴呢!

心心草的日漸枯萎,是因為它長期困在一個沒有陽光的密室裡,很難有足夠的養份令它健康的生長。

從密室中鑽出來吧!當看見陽光,便不會再害怕。

kee

 
At 5/16/2005 1:33 PM, Blogger Hoiman said...

世肥,

我也很掛念你們啊, 很掛念你們一班傻傻的小伙子們, 滿有衝勁和純真
看看現在的自己, 真不明白為何能夠當head prefect和小組組長!

一想起從前, 就覺得彷如很遙遠的事, 只有慚愧和無奈。

 
At 5/16/2005 10:38 PM, Anonymous Anonymous said...

haha
我地而家唔傻la,不過都仲好有衝勁同純真。
做咩咁講自己ar,你做得好好ar。個時我成日話點解係肥pat 做組長,我要過組:p
好懷念呢
咁快幾年la

 
At 5/17/2005 12:20 AM, Blogger Hoiman said...

hahaha, 阿pat係一個好好既組長o黎ga!! 你知嘛,我好欣賞同佩服佢ga!! 我睇住佢中四時(即你地小六!)初初返教會, 由好唔穩定到宜家讀神學, 真係好奇妙呀!!!

當時佢做你地組長時真係好用心去照顧你地ga......佢亦都幫助過我唔少,特別o係o個段我跌入谷底既時期......

你要好好向佢學習先係:p

 

Post a Comment

<< Home