Tuesday, January 10, 2006

方包+工作日

今天整天待在家, 由早上做freelance至零晨12時多, 十多小時, 累死人了! 不過終於完成了full set的layouts, 希望順利啦~~~ 視力越來越差, 好驚呀! 還未有書桌燈, 只是用著Danny早陣子給我的狗狗燈「頂檔」。各位有護眼的桌面燈介紹嗎?

很久沒吃過方包以外的麵包了, 很懷念TIT*F、La Rose、Gourmet、DONQ的麵包!!! 家裏那袋方包過了期, 我放了在冰箱保鮮, 怎知阿哥昨天又買了一袋新的, 哎呀, 食死人啦..... 雞胸肉又過了期, 菜又開始變黃, 於是今日lunch炒了碟雜菜加雞胸, 早午tea也是方包......咸食甜食都出齊!

因為太專心, 到了晚上9時才突然記得未吃晚餐, 於是非常快速地弄了個開胃又好味的香蕉乳酪+雀粟+餅。乳酪和豆腐醬是前幾天homemade的呢! 一大碗可吃一星期, 抵吃抵吃~~~~

阿哥一天才吃一塊...... 還有十多片方包! ......

7 Comments:

At 1/10/2006 9:40 PM, Anonymous Anonymous said...

做得很像大型連鎖食肆的廣告呢!只是不知價錢如何…哈哈哈.唔知貴唔貴呢?如果有外賣送貨服務就更好.或者寄D俾我啦,既然你有十多塊…病人係好需要照顧架.我已連續第五天靠藥物為生。屈指一算,我已病了四個禮拜…
(你可隨意短訊。還有,保重身子,包括眼睛. 你也不想收到從遠處來的大東西,原來係棧燈?!)

... =)

 
At 1/10/2006 10:59 PM, Anonymous Anonymous said...

你煮既野食同蛋糕真係好好食.食到吱喳妹都讚不絕口.相比起我既蛋糕就真係....

今日又將你既日記轉到吱喳妹的email lu...
任務完成.

 
At 1/11/2006 11:40 AM, Blogger Hoiman said...

Mr. Anonymous,
似廣告呀? 慘, 職業病, haha...
唔貴架, 食材成本好低, 係人工高! hohoho~~
嘩, 寄麥包, 諗起都驚, 你可能會收到一堆霉呢!
你真係要小心身體就真, 做乜身子咁弱, 病咁耐ga!! 我發覺身邊既男性朋友都好易病同病好耐, 女仔就唔多聽見會病wor...男仔要曉得照顧自己啦, 唔係點照顧人呢~~

吱喳妹的朋友仔,
吱喳妹都話你既blueberry cheesecake好味wor, 最緊要係夠「甜」嘛, 我點整都整唔到咁甜ga喇......仲要有專人運送服務! 我都係放o向屋企叫佢親自上來食, haha~~

你呢個「日記email轉寄服務」真係一流!
佩服! 話時話, 吱喳妹o向一個「重要日子」番來wor, 解你相思之苦啦! hohoho, 真係好~~~

 
At 1/12/2006 1:25 PM, Anonymous Anonymous said...

想請教下...豆腐醬係點整架??
好想試下 :D~~~

 
At 1/13/2006 12:01 AM, Blogger Hoiman said...

為食貓:

好易ga, 將以下材料放入攪拌機即成:

嫩豆腐1盒
鮮檸檬汁2湯匙
蜂蜜1湯匙
大蒜粉1/4茶匙
洋蔥粉1茶匙
雜香草1湯匙
鹽2/3茶匙

放入冰箱可保存一星期。

 
At 1/15/2006 4:36 PM, Anonymous Anonymous said...

多謝指教!
等我試下先!
你好勁呀~~~
:D~~

 
At 1/16/2006 11:50 AM, Blogger Hoiman said...

下, 邊度勁! 都係照食譜整ja ma :)
係可能加加減減咁lor~~

^_6

 

Post a Comment

<< Home