Friday, June 02, 2006

3 things to note

工作~~

不經不覺大佬已渡了2星期假, 下星期就回香港了! 我也可以鬆了一口氣......
過去這兩個星期, 由於公司只剩下我一個, 間中我可以work at home, 省卻了很多時間! 早上既可多睡90分鐘, 又可早90分鐘回到家, 一天省去約3小時, 間中回office工作, 淋下花......真的很爽!

不過壓力有時頗大, 因為感覺只有我撐住公司, 在家也要divert公司條電話線回家, clients和AE會失驚無神打電話來; 而且大佬很難才能上網, 故很多東西我自己擅自拿主意了。一方面要和clients直接交待, 又要和copywriter商議schedule, 又要與第二間公司的AE聯絡, 又要顧自己creative方面的工作......其實manage projects還挺好玩的, 只是間公司不是我的嘛! 搞垮了的話我沒命賠! :p 而且一個人返工也很悶, 這段日子一日三餐也是自己一個吃......所以呢......兩星期就夠了......

不知道會有什麼手信呢, hehe~~~期待中


恭喜~~
恭喜你「升職」了, 雖然title沒變, 但畢竟你的role和回報upgraded了, 真戥你高興啊! 希望你能在工作中做到你所想, 發揮到你所能! I am proud of you! + I always support you!

(不過依然感覺怪怪.....為何值得開心的事卻像要守秘密似的? -_-)



發惡夢~~
這3天睡得很差, 連續發惡夢, 很驚呀! 有人曉解夢嗎? :p

Day 1:
發夢見到有副骷髏骨在我床的左邊和我說話......我右邊有個應該是老公的人, 閉著眼氣定神閒的在睡覺。我坐起來副骷髏骨會變小, 我躺下它會變回原形...... 我聽聞只要不理睬它就會消失, 但維持了很久它還在不續說話......好煩! 我明知自己是在發夢, 因為我還記得自己明天要做ESDlxxx 和HSBx的projects, 不斷叫自己醒過來, 可惜徒勞無功! 過了很久才醒來 x_x

Day 2:
這夜很慘, 又有蚊不停在我頭部盤旋, 腳和面也給咬了! 在4時許終於把它拍扁了, 但卻失眠, 過了6時才睡得著......但又發惡夢! 發夢和人吵架, 吵到不停哭, 醒來後又是滿面淚流......旋即要起床, 感覺好像通了頂似的......

Day 3:
唉, 睡前一說完「很怕今晚又發惡夢」, 立即就中了! 夢見和一班中學同學坐在一楝鋪滿了床褥的大廈上, 其間發生的事忘記了, 只記得我差點兒便掉下去, 最後約有9個坐在邊緣的同學不小心跌下去了......很可佈! (通常夢和現實是相反的, 意味著有同學會結婚/升職....? haha)

今晚......不要啊!!

4 Comments:

At 6/02/2006 11:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Tiff~
點解你發咁多古怪o既夢o既?! 是工作壓力嘛? 你現在幫你大佬手? (我估咋!)
不開冷氣的時候, 也有很多蚊蚊在我耳邊werunrun! 好煩~~ 你可以試試點"欖菊牌"蚊香y!! 很便宜又不錯的~ ^v^

放鬆d~ have a nice dream~~~ :D

 
At 6/04/2006 12:11 AM, Blogger Hoiman said...

kiki,
我也不明白為何會狂發夢呀...昨晚也有發夢, 但幸好不是惡夢! 我想我要定時定候乖乖去睡才行!
我開了冷氣也有蚊~~~ 臉上的蚊loun幾天也不散呀! 好毒! 今天買了電子滅蚊器, 很開心呢! 希望有用啦!

我剛到包壇一遊呀! 你又去睇下啦 :)

 
At 6/06/2006 12:41 PM, Anonymous Anonymous said...

ohoh!! 等我去包壇睇睇先~ 近排好少"網上游"呀! :p (今天早餐是larose health bread呀! 你最近有冇買佢呀? 仲係咁yummy呢!!) 我屋企都有電子蚊器, 唔鐘意d味呀!! 你要早d zzz呀, 知道嘛? 嗯~~ 就10:30pm啦! hahaa~ ^v^

 
At 6/06/2006 5:57 PM, Blogger Hoiman said...

kiki,
我好耐無去larose啦!!!都好掛住佢......特別係明珠廣場24小時o個間! :p
health bread仲係咪買一送一? haha, 好經典既包~~
我o個個係"殺它x", 係液體電蚊香, 無乜味, 幾好ga!

 

Post a Comment

<< Home