Saturday, July 22, 2006

Be relaxed~

太多野想記,但太少時間......近來煩得可怕,我煩你煩個個都煩,搞到越來越煩,但不想再想了,倒不如記一些雞毛蒜皮的事,心情會輕鬆點!

本地快餐
一向喜愛西餐的我,有時候也想吃吃中式的食品,加上這陣子因為想快想慳,便常光顧food court和Local快餐店 ──特別是「大檸樂」、「企起身」和「大塊木」。今天十分倒霉,繼中午在food court發現粥裏有迷你小強後,晚上又嘗了一客「永遠不會來的」快餐。話說今天happy friday, 小妹突然想吃迷你冬瓜盅,於是到「企起身」左選右選,發現其冬瓜盅太過迷你,比起上一次在「大檸樂」吃的細1/3;加上懷念起「大檸樂」的「荷葉乜乜扒豆腐」來,便下樓到轉角位的「大檸樂」去。點菜後,我便急不及待到領餐處等候,怎知等來等去也未叫我的號碼。「莫非我點的『雪菜豆腐炆魚骨腩』太冷門要師傅立即煮?」我嘀咕著。越等越不對路,我連催兩次也沒有結果,工作人員只是不停說「幫你check下」的便算...... 18分鐘過去了,當手執347號票的我發現已叫到370時,本來一幅無助表情的我,一個箭步的走到收銀處要求退錢,氣沖沖地返回「企起身」吃回頭草......Oh no! 迷你冬瓜盅已售罊!激死我!前後花了半小時也只點了個我不愛吃的肉餅蒸飯,吃完還要胃痛(注:我吃油膩食物輕則會胃痛,重則會肚瀉)......很慘呀!每次Happy Friday的一人dinner一點也不happy!

3間本地貨中,我最喜歡「大塊木」,其意粉真的Al Dente呢;加上有輕盈版,真的細心!不過說到底,我還是喜歡「來路快餐」多點!特別是Oliver's SUPER Sandwiches,三十多元成交、環境舒適、質素穩定、物有所值!

...... -_-


書展
書展開始的第一天,一下班後便飛往灣仔,去到己經8時多。雖然只有約90分鐘的時間,但由於不是很多人,故逛得很舒服。看到很多食譜,真的想全部擁有!最後精挑細選後只買了2本......oh,我只逛了數間出版社......我會再去的,還有很多書想買啊!

(很頭痛, 待續)

7 Comments:

At 7/25/2006 8:57 PM, Blogger Rai said...

要買書使咩去書展~~

 
At 7/26/2006 2:09 PM, Blogger Hoiman said...

書展主要係睇到d平時睇唔到既書...
同埋有折...:p

 
At 7/26/2006 8:26 PM, Blogger Rai said...

企起身即係邊度?

 
At 7/27/2006 11:39 AM, Anonymous Anonymous said...

唔.. ..
企起身.. 我諗係美"身"..

 
At 7/28/2006 1:23 AM, Blogger Hoiman said...

Bingo!
其實得兩個字...比較夾硬來:p

補充:
最後都無去書展,試唔到同人逼既滋味:p
因為......最後一日, 我放工去到摸門釘, d飛賣晒! oh Black Monday!

 
At 7/28/2006 11:46 PM, Blogger you duno who said...

我今晚終於試o左企起身的迷你冬瓜盅喇,佢唔只個瓜細(不過又幾好味bor!)碟"送"仲細得離奇呀!!!

 
At 7/30/2006 1:41 PM, Blogger Hoiman said...

haha 小茵,
係呀, 我見"企起身"既冬瓜盅真係唔多似冬瓜...雖然細, 不過1個人實夠食既~ "大檸樂"既冬瓜盅餐太大個喇, 夠兩個人食! 碗飯又勁大!

 

Post a Comment

<< Home