Tuesday, June 20, 2006

half-conscious?

下班覆診後,到了我CWB愛逛地帶之一的「則士高$10店」一遊。數個月沒逛過了,一逛就差不多2個小時,真誇張!精挑細選後,消費了80大元。本來盡興而歸,可惜上過洗手間後,蒙上了一層永不磨滅的陰影......又入錯男洗手間!

屈指一算我入錯洗手間超過5次,但今次最嚴重,因為我一直也以為自己身在女洗手間,離開後才知!!裏面一直都沒有人,我洗手時,發現其中一道牆上有兩個小型"Fountain",還心想,「真是體貼啊!女洗手間內設置這個,一定是給小男孩用的了吧?帶孩子的母親可安心了。」怎知,突然有人開了一下門,又突然關上......心知不妙,果然開門後見一男人站在門前...... -_-" 我低著頭說了一句「哎吔入錯廁所!」就立即走夾唔抖......很瘀 x_x

遊魂原來也有譜:搭地鐵回家時,明明向著往上環的月台前進,但走著走著,不停的繞路,最後回到出閘口!結果要金睛火眼的慢慢再落兩層,到了月台才鬆一口氣......

where is my soul?......

3 Comments:

At 6/21/2006 12:27 AM, Blogger Rai said...

你都真係得ga la你~~

 
At 6/22/2006 12:39 AM, Blogger you duno who said...

haha講你知,我都試過o係cwb地鐵蕩失路,明明我要由cwb去西灣河,點知唔知點解搵極都搵唔到條路...卒之要搭中環線落番去灣仔然後先識得搵番條港島線....所以呢,你係正常o既.... hahahaha!

小茵

 
At 6/22/2006 1:23 AM, Blogger Hoiman said...

ray,
有時呢, 我覺得男廁同女廁個門口真係差唔多...同埋我發覺我傾向向右行...d男廁通常都o向右邊...

小茵,
咦,西灣河係咪有地鐵站ga?

 

Post a Comment

<< Home