Saturday, May 21, 2005

頂唔順喇!

昨日工作至零晨一時, 頭昏昏的回家, 洗完澡便不醒人事。

因Roy要幫手做Nokxx, 於是他那極級無聊又麻煩的x豐 flash demo就整個交由我接手。3個sections, 勁多個screens, 要我模擬cursor在eform上的actions, 如pull down menu, 逐個checkboxes tick等, 實在太無聊! 加上不是自己的design, 只是做animation的部份, 實在一點動力也沒有......最變態的是, 要我兩天內起貨, 實在想說句「想死」! 我昨天開盡turbo也只完成了70%......

自己手頭上還有另一個無聊flash demo, 又是x豐的, 又要下個星期四交.....
兩個demo交完english version, 又只得一天多的時間做中文version, 天呀, 我怎能做得到? 我不是長今呀!

很想下個星期就打辭職信......

3 Comments:

At 5/22/2005 1:07 AM, Blogger Rai said...

頂住呀~~!你要儲錢去實現你個理想呀。就算走都搵到份新工先啦~

 
At 5/22/2005 9:50 AM, Anonymous Anonymous said...

oh take care ar! if u really feel so exhausted and unhappy about it...and if ur finance is ok for some period of time..u may resign...cos now economy is beter and quite easy to find a new job. and it is easier for u to interview if i dont need to work. but surely if u can still stand..find a new job first la before resigination. Take care ur stomach!
B.
PS: I need to work till 9pm yesterday(saturday)...wuwuw...so tired..next week to have to work on saturday too...surely i think i am not as busy as u as i just need to inspect something and walking around.

 
At 5/23/2005 12:39 AM, Blogger Hoiman said...

ray~~
我諗到新ideas呀~~~
遲d同你分享!

b,
thx ar! 我頂唔住喇, 我諗我好快就會resign, 唔理無收入喇...呢3年來死慳死抵都有d咁多saving, 我諗1,2個月唔做野都唔會死既......同埋我想抖下, 我就快枯乾喇
你都做到咁夜oh...工作還工作, 你要比d時間自己抖抖喇!
你做乜行業ga?

 

Post a Comment

<< Home