Monday, August 07, 2006

Am I really that annoying?

Am I? Please tell me...

When you find that the one you care doesn't care at all...
NOTHING you can do anymore.

I always remind myself,
"It's your turn to put a "Full stop" right here, and turn over a new leaf..."

But I feel reluctant to give up...
I am too weak...
I can't be good to myself...

-------------------------------------------------------------------
「我忘記了」─ 
是我這一年聽得最多的一句
我還未說我已聽膩, 你便說厭了


常常當一首歌開始過氣時,我才開始覺得它好聽......

記得
填詞:黃偉文 編曲:謝國維


你有說過 我要記得以後
誰人才是女友
玩樂時候別要太自由

我答應過 我會記得回去
如常熱愛工作 然而別妨礙牽手

*應該記得 記得記得陪住你
應該記得記得 記得非常時期
守著承諾直到滿足你 說服你別要分離

應該記得 記得記得留住你
應該記得記得 其實說好了
和你 一起選婚戒 迎娶你 沒需要失諸交臂(或可使你)*

你告訴我 我要記得留意
無言是個警告 再晚些維繫不到

Repeat (*)

明白我尚記得 甜蜜時盟誓 
其實從未背棄就算暫時 是冷靜期 輸不起你 

4 Comments:

At 8/08/2006 2:42 AM, Blogger Michellena said...

hey, reluctance to give up the past is always the tripping stone to move forward!

one more song for you, it's also 記得 but by 張惠妹

 
At 8/12/2006 8:12 PM, Blogger Rai said...

妮斯追姣打,妮豬兜嘛~

 
At 8/13/2006 1:55 AM, Blogger Hoiman said...

Thanks guys, I feel better recently...will update very soon.

Ray, 初初我仲以為你d字亂碼! haha, 些些里!

 
At 8/13/2006 12:10 PM, Anonymous Anonymous said...

a bit agree wif u

win.

 

Post a Comment

<< Home