Thursday, February 02, 2006

忙於初狗

各位新年快樂!!

希望大家在狗年開開心心, 身體健康!

這幾天很忙! 忙於拜年同款客!

趁我還記得就要記下...

--------------------------------------------------------------------------------------------

今年生日「平平穩穩」的渡過~~

特別的是:
- 和莫扎特同月同日生, 今年還是他250歲生日, 差不多是我的10倍, 哈哈
- 今年生日和阿嬤的舊曆生日是同一天, 故生日要和親友渡過 +_-"(但大部份人也不知我生日)
- 收到大家各式各樣的禮物:
中式餅模、小電筒、生日咭、organizer、散紙包、香水、杯、酒心朱古力、雜誌架......(還有未出現的...hehe)

要謝謝......
- 阿旗在特別時段帶我去看戲(午夜)和唱K(下午)
- 朋友P和我去spagetti house食tea (= my dinner)
- 宗山從遠方來的郵件
- 輝媽的來電祝福
- kiki的生日ecard
- Wang的email祝賀
- 吱喳妹落機後的來電祝福及朋友仔的留言
- 大家的sms祝福 (烈士、宗山、輝、Kosby、小駿、小茵、Pan...)
- 大家的msn/icq祝福 (百佳、win、Marco...)
- 回家時, 樓下看更伯伯在電梯門關上前的一句「你係全楝樓至省鏡一個!」

--------------------------------------------------------------------------------------------

點心之一: 雜錦燕麥曲奇 今日年初四, 阿嬤阿叔姑姐表弟表妹們舉家到我家拜年, 共十多人, 真的神經緊張!

不但怕他們沒位坐、沒杯飲水, 更整天忙於招呼他們: 由早上預備茶點, 下午招呼他們, 到晚上收拾清洗, 累得我雙手也發軟。

晚餐雖叫外賣, 但單是預備點心、斟茶遞水、refill全盒、安排娛樂、清理垃圾、收拾碗碟、搬桌動椅....已叫我忙得不可開交, 沒時間吃lunch和聽電話! 他們離開後, 更要收拾殘局, 11時多才停下來! 要招呼一大班人真的不容易呢!


很可惜爸爸沒有來, 我還等地弄了蛋撻和紅豆沙給他呢!
----------------------------------------------------------------------------------------------

不知是否大家看得太多電視劇集的關係, 有不同的人說我似郭羨妮~~ 不要啦, 我不要做醜版/肥版/大口版郭羨妮!
一年前李心潔頻頻上報, 就有很多人說我似她......
um, 原來我可以反映上這期誰人hit呢 -_-"

8 Comments:

At 2/02/2006 3:38 AM, Anonymous Anonymous said...

Happy Birthday and Happy Chinese New Year!
How is ur new job?
B.

 
At 2/02/2006 3:39 AM, Anonymous Anonymous said...

My birthday come sooon too! wowo...one year older again la..
B.

 
At 2/02/2006 9:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Happy Birthday.

 
At 2/02/2006 2:26 PM, Blogger Hoiman said...

Thx B and Ginny!

 
At 2/02/2006 9:47 PM, Blogger Kosby @UK said...

>「你係全楝樓至省鏡一個!」
同意同意!!!
哈哈!

 
At 2/02/2006 11:21 PM, Blogger Rai said...

ha, 慢慢你就會慣ga la, 我之前成日俾人話我似黎明,依家又話我似古巨基,我都習慣晒~~

 
At 2/03/2006 6:07 PM, Anonymous Anonymous said...

我覺得你似長今呀! :)
感覺+氣質似, 還有廚藝呢~

 
At 2/03/2006 11:07 PM, Blogger Hoiman said...

kosby,
哈...我發覺住呢度既人通常個個都結晒婚咁, 無乜我呢個年紀既女仔...全楝樓至省鏡一個, 都唔係好特別既事, haha

ray,
waahahahhahah, 笑死我....我覺得你係洪天明+黎明既混合版~~ wahahha
我中六時剪o左男仔頭, 俾人話我似王菲; 又話似劉錦玲, 之後又話似梁詠琪....真係百搭!

匿名者,
下? 我似長今? 唔係嘛, 相反就真啦, 我邊有佢咁矜持同忍耐力高o丫

 

Post a Comment

<< Home