Wednesday, February 22, 2006

Reunion Dinner

Reunion Day

(From top to bottom, left to right)

1. Had my Titus changed its batteries at Tsuen Wan. It is about 3-4 years old.
2. Rich dinner prepared by my ex-bf's parents. My taste buds' memories were recalled. Large plate of Tofu and vegetable salad were especially cooked for me. I had been full up by 1/2 of the tofu dish and 3/4 of the salad!
3. Warm hug with Pooh Pooh, whom I haven't met for 2 years. Thanks Fai for being our photographer.
4. Freshly-baked cookies as a visiting gift.

Feeling of kindness hasn't changed much. Time has been kind to my memory.

4 Comments:

At 2/22/2006 10:24 AM, Anonymous Anonymous said...

hi Tiff,
你每次整0既assorted cookies gift 都好靚啊! (我留意左好耐~哈) 我想請問,整合cookies 是吾出自同一舊dough?? 如再整唔同0既shape 同flavor。如果唔係,你每次咪要整好多law??...>< 另外,唔知可唔可以比你d assorted cookies 0既receipe 我呢???真係好吸引呢~~

 
At 2/23/2006 12:14 AM, Blogger Hoiman said...

cherie,
你係咪同我一齊上過小邪屋企既cherie? 我最常整既cookies不外乎都係oat cookies, 你見到既都係出自同一個dough, 我只係做形既時候加d唔同既o野o向個面/扭下唔同形狀 / 有d加谷咕粉做成朱古力味罷了, 你鍾意點整都得ga~~ :)

個recipe係好耐之前一個網友post的,唔知出處係邊度呢~~:


燕麥曲奇

自發粉.................240克
牛油...................120克
細砂糖.................120克
蛋......................1隻
雲呢拿香油...........1/2茶匙
燕麥片..................60克
牛奶...................30毫升

做法 :

1) 牛油和砂糖打至鬆軟呈奶白色,放入蛋和雲呢拿香油攪拌。

2) 自發粉過篩2次後,分數次加入蛋糊中,再加入燕麥片,最後倒入牛奶,
拌成粉糰。

3) 把粉糰倒在一大張牛油紙上,隔著牛油紙捲成圓柱狀,放入冰格30-45分鐘。

4) 取出切成0.5厘米厚片,排放在焗盆上,每件距離約1吋,放入焗爐用180度
焗10-12或呈金黃色即成。

 
At 2/23/2006 12:26 AM, Anonymous Anonymous said...

0甘好記性~叻~

其實我間唔中都會上黎睇下你個blog 架
一來睇下你d新products,二來,我覺得你0既生活同我都有d相似架。我都係...因為屋企0既問題,自己一個住架。睇你0既blog,好似搵同d共鳴0甘。哈~

多謝你個recipe呀~ 你d products 比我0個d靚好多呢~

 
At 2/23/2006 8:02 AM, Blogger Hoiman said...

傻咩,梗係記得你啦,我人生第一堂麵包堂wor!

我自己一個住o左一年而家搬o左去同阿哥一齊住lu, 不過感覺都好似一個人住, 因為我宜家無做fulltime, 加上阿哥好少會返屋企食飯~~ 但家務就做多好多! 起碼一個星期要洗3次衫, 同埋係2.5個人既衫, 哈哈...

傻咩, 個recipe都係上網睇到之嘛! 駛乜客氣! :)

 

Post a Comment

<< Home